Nieuw

Nieuws:

 

Auteur Topic: Nieuw  (gelezen 6918 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • No avatar
  • *
25 aug 2019, 00:22
Hallo iedereen

Ik ben Rudi ,ik rijd met een katana 1100 van 1982,ben een belg, hopelijk is dit toegelaten hier.
De motor rijdt nog steeds, in degelijke staat naar mijn normen.

  • *****
25 aug 2019, 23:48
Welkom Rudi!

..ben een belg, hopelijk is dit toegelaten hier.

Alle nationaliteiten zijn hier toegestaan, zolang je maar een Katana-liefhebber bent!  ;)
Maar het zou hoedanook interessant zijn als je wat meer achtergrond kunt invullen over jezelf en je belangstelling voor de Katana. En natuurlijk ook wat over je eigen 1100 Katana kunt vertellen. Foto's zijn daarbij altijd een dankbaar hulpmiddel.
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
26 aug 2019, 21:25
Welkom Rudi!

We zijn inderdaad dol op foto's van katana's dus kom maar op met de foto's.
Naar mijn weten hebben ze in Belgie geen katanaclub, klopt dat?
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • ***
27 aug 2019, 17:54
Hey Rudi,

Welkom hier!

Katana ni rei

  • ***
28 aug 2019, 12:21
Welkom zuiderling en ja foto`s zijn we gek op

  • No avatar
  • *
29 aug 2019, 17:13
Hallo daar,

Ik heb een foto bijgevoegd. De motor is jaren geleden herspoten door iemand die aan het leren was om te spuiten. Ik had hem carte blanche gegeven vandaar ook de unieke kleurcombinatie. Het bagagerekje is een soort samenvoegsel. Vroeger ging ik met een vriendin regelmatig op reis met deze motor, toen ik nog jong was. Hopelijk komt de foto goed over, groeten aan allen.
Rudi

  • *****
30 aug 2019, 16:35
Da's idd een unieke kleurcombinatie!  :o  :D
Je foto is verder eigenlijk te klein om verdere details zoals het genoemde bagagerekje goed waar te nemen. (Foto's voor upload op dit forum kunnen max. 128kb groot zijn, en worden verschaald naar 650px breed indien teveel pixels).
Het zadel lijkt iig een Gloe.. Glie.. Gliuliari te zijn.
Ik begrijp dat je deze Katana dus al vrij lang in bezit hebt?
                                        .. . . .  .  .   .

  • No avatar
  • *
31 aug 2019, 14:56
Hallo,
De foto is normaal 2.26MB, ik kreeg hem er niet op omdat het bestand te groot was, en heb hem dan online verkleind. Dit onlineprogramma verkleinde hem met dit resultaat. Ik ben niet echt een computernerd op dit gebied.
Ik heb geen idee welk zadel dit is, ik heb de motor zo indertijd tweedehands gekocht. Ik heb deze motor meer dan 25 jaar.Toen was hij rood met wit, geen idee of dit de originele kleur was.
Eigenlijk niet echt veel problemen mee gehad. Het vliegwiel is eens losgekomen, en er zit een nieuwe distributiekettings panner op (bij suzukidealer laten doen),de achterste veren intertijd vervangen door KONI veren, voor de rest nooit problemen gehad,enkel onderhoud.Hij haald nog zijn 200km/h.
Groeten
Rudi

  • ****
2 sep 2019, 11:26
Welkom!
"All out till you see God, then brake" (Kevin Schwantz)
GSXR1000K1-Katana GSX1216SR Turbo-Katana GSX1100SZ-Harris Mag2-Harris Mag4-Bakker GS1000-JMC GSXR1216-MartinGSX1100-UPSSR-2xGSXR1216M-GSXR1100N-2xGSXR1100J-GSXR1100W-3xGSX1100ET-3xGSX1100EF-2xGS1000S-3xGS1000E-GS1000C-GSX1400 Turbo-KTM1190

  • *****
2 sep 2019, 19:28
De foto is normaal 2.26MB, ik kreeg hem er niet op omdat het bestand te groot was, en heb hem dan online verkleind. Dit onlineprogramma verkleinde hem met dit resultaat. Ik ben niet echt een computernerd op dit gebied.

Je kunt de 2.6MB foto anders even naar me doormailen, dan verklein ik 'm wel voor je. Emailadres kun je in m'n profiel vinden.

Ik heb geen idee welk zadel dit is, ik heb de motor zo indertijd tweedehands gekocht. Ik heb deze motor meer dan 25 jaar.Toen was hij rood met wit, geen idee of dit de originele kleur was.
..

Aha.. Net zo'n vasthoudend type als ik zelf. :D Ik heb m'n eerste motor nog (althans, het frame met kenteken dat ik getransformeerd heb naar een Katana.)

Rood/wit? Dat was idd ook niet origineel.
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
6 sep 2019, 06:55
Welkom Rudi. Hopelijk lukt het idd om een wat grotere foto te klaatsen, want het ziet er zeker uniek uit voor wat de kleuren betreft. En goed dat je de motor al 25 jaar hebt! Vooral houden zou ik zeggen.
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • No avatar
  • *
7 sep 2019, 18:30
Hallo iedereen,
Volgende poging ivm de foto.
Zijn er eigenlijk nog veel katana's in omloop van '82?
Groeten
  Rudi


  • *****
8 sep 2019, 19:55
Volgende poging ivm de foto.

Gelukt!  [tu]
Onder de veelkleurige huid zie ik een zo-goed-als originele Katana (m.u.v. zadel en voorspatbord). Ik hoop echter dat de remleidingen niet meer origineel zijn?

Zijn er eigenlijk nog veel katana's in omloop van '82?

In NL ongeveer 50 stuks 1100 Katana's.
En nee, we hebben die en andere Katana's lang niet allemaal in zicht hier.
                                        .. . . .  .  .   .

  • No avatar
  • *
10 sep 2019, 11:58
Geachte,

Ik wist niet dat het zadel en zo niet origineel zijn, het zadel past er wel perfect op, geen idee vanwaar dit specifiek zadel dan zou komen, misschien was het een soort optie zoals bij een auto? Nee de remleidingen zijn nog niet vervangen, de veren en de olie in de voorvorken wel alsook de distributieketting en spanner.
Groeten
Rudi

  • No avatar
  • *
11 sep 2019, 11:34
Hallo,
Nog even gekeken naar het zadel, er staat Suzuki op vermeld en ook katana, er niet op gekleefd maar zoals origineel?
Groeten
Rudi