nieuw lid loos

Nieuws:

 

Auteur Topic: nieuw lid loos  (gelezen 10211 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
10 sep 2012, 19:07
ha.. die verchroomde tank valt me alleszins mee..  ;D
is zo'n spiegel onder/voor je neus trws geen ramp wgs verblinding door de zon met een beetje onbewolkt weer?  :-\

het totaalplaatje ziet er nogal uit als "a work in progress", maar ik vind het wel stoer dat je er desondanks toch gewoon mee gaat rijden..  8)

w.b. onderdelen opzoeken kun je op onze links-pagina de nodige website-adressen vinden.. browsen door micro-fiches (staan trws ook direct op de site onder "techniek") en meteen bestellen (cmsnl.com is snel en betrouwbaar).. of anders eerst even checken op Ebay voor evt. een goedkoper alternatief.. ook de plek voor een nieuw windschermpje..
MRA is trws 1 van de bedrijven die vervangingsschermpj es maakt in div. kleuren..
                                        .. . . .  .  .   .

  • No avatar
  • *
11 sep 2012, 19:12
Ha... Arnout, als je goed plat op je tank ligt heb je geen weerspiegeling van de zon toch ??? ha. Bedankt voor de tips voor de onderdelen. Hij is inderdaad nog in staat van progress maar er moet wat te wensen overblijven dacht ik zelf. De achtervelg moet ook nog maar eens in de goede kleuren. Maar 1 ding is zeker, hij gaat als vergif .     

  • ****
14 sep 2012, 23:06
Hoi Ludwig,
Welkom op het forum waar niet alle Katanas uitsluitend luchtgekoeld hoeven te zijn  ;)

Nice ride  [tu], tzt een iets kleiner voorwiel ?

Grtn Daan.
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • **
15 sep 2012, 10:18
waar niet alle Katanas uitsluitend luchtgekoeld hoeven te zijn  ;)

Niet???

 [devil]