Classic Superbike Meeting 19 juni in Elst

Nieuws:

 

Auteur Topic: Classic Superbike Meeting 19 juni in Elst  (gelezen 4136 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • ****
19 dec 2015, 20:58
Voor het geval dat het weer slecht/onduidelijk wordt aangekondigd meld ik het hier vast ff:
Op 19 juni 2016:

ClassicSuperbikeMee ting ism Sammotorsport.
De avond voorafgaand aan de meeting zal er de " Drie uren van Elst" worden verreden. op zondag 19 juni zullen er racedemo's plaats vinden,
te samen met de ClassicSuperbikemee ting !

Zie feestboek: https://www.facebook.com/events/1658167444470732/

Vorige keer in Uithoorn was een mooi evenement. (Toen zat het weer wel mee)
« Laatst bewerkt op: 21 dec 2015, 19:46 door arnout »
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • *****
21 dec 2015, 19:30
Ok.. Thanks voor het melden..  [tu] Al duurt het nog wel even voor 't zover is en dus zal ik het wel vergeten zijn tegen die tijd..  ::)
Wellicht moet ik toch 'ns gaan bekijken of het w.d.b. nuttig is de kalender-feature van het forum aan te zetten..  :-\ (Oorspronkelijk uitgangspunt was zo min mogelijk toeters&bellen..)

[edit: kalenderding toegevoegd.. de admin (that's me) kan geposte evenementtopics nu koppelen aan de kalender.. aankondiging voor een evenement verschijnt op indexpag. vanaf 14 dgn vantevoren..]
« Laatst bewerkt op: 21 dec 2015, 20:34 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
21 dec 2015, 22:49
Kijk, dat zijn mooie automatismen.  [tu]
Maar ik hoop dat ze voor die tijd een eigen fatsoenlike wepsijt in de lucht hebben. Dat feestboekgedoe blijf ik maar wazig vinden. (maar er is bijna niet aan te ontkomen  :-\......)
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • ****
22 dec 2015, 07:37
En inmiddels is de "sijt" er al:

http://www.classicsuperbikemeeting.nl/
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • *****
22 dec 2015, 18:11
Mij lijkt het wel wat mannen! Zal ff kijken of ik een rijdende kat in elkaar zetten kan voor die tijd  [yes]
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • No avatar
  • ***
22 dec 2015, 20:45
Op facebook en in mijn appelfoon opgeslagen, lijkt me een leuk evenement!

  • *****
21 jun 2016, 00:10
Hmm.. Iemand nog geweest?

Ik ben zelf in mijn poging gestrand toen de heenweg langer duurde dan verwacht (late start en allerlei omleidingen aan Lekdijk-zuidzijde) en bij Driel maar besloten om te keren toen het al echt laat was geworden.. 
Wèl lekker gereden overigens, wat altijd beter is dan stilstaan op een veldje.. 
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
21 jun 2016, 07:33
 [yes] maar niet officieel. Dat kan in mijn ogen ook niet, want mijn klapkat heeft natuurlijk niks met een classic superbike te maken. Dus gewoon buiten het hek neergezet. Nou was de toegang ook vaag, op de site stond te lezen toegang tot de paddock tussen 9 en kwart voor 10. En de races duurde tot half 7. Ik denk dat dat ook veel mensen heeft tegen gehouden. Nu bleek het hier ook weer anders te werken....
Maar goed, het was een leuk evenement.
Jammer dat je niet bent geweest, maar ook voor mij was het ritje wel een deel van het evenement. Overigens is de waaldijk verderop net voorbij Ravenswaaij ook afgesloten....Ik heb een beetje door de vijfherenlanden en de betuwe lopen klooien en als aanloop de provinciale weg. Terug de tomtom op vermijd snelwegen en toen kwam ik dus op de waaldijk die afgesloten was. Over afsluitingen gesproken als je na binnendoor rijden aan de verkeerde kant van het circuit uitkomt zoals ik, dan ben je er ook nog niet met al die afgesloten wegen, volgende keer laatste 5 km via de snelweg........
foto's:
http://s304.photobucket.com/user/keesvdr/library/20160619_CSBK_SAM_Elst?sort=2&page=1
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • *****
21 jun 2016, 15:53
Zodan.. dat zijn een boel foto's!  :D
Er was blijkbaar weer aardig wat moois te zien, en de combi met SAM leek mij al vrij geslaagd.. Toch mis ik wel wat oldskoolsuzuki's op de foto's die voorheen wel aanwezig waren.. (wellicht ook onderweg gestrand..  ;))
Het verbaast me trws wel dat de organisatie weer voor een grasveld heeft gekozen als paddock/binnenterrein gezien het modderbad van Noordeloos/2014..
                                        .. . . .  .  .   .