Waarde Katana 1100

Nieuws:

 

Auteur Topic: Waarde Katana 1100  (gelezen 4213 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • **
2 apr 2017, 20:19
Mijn kat staat al een poosje stof te happen en dat is eigenlijk best  zonde van zo'n motor.
Ik denk er aan om te verkopen, maar...wat is de waarde? De motor is in prima staat.

Ik ben benieuwd..

Grt
Bert

Big boys, big toys.

  • ***
3 apr 2017, 20:30
Dat is afhankelijk van een aantal factoren  zoals , orgineel delen , kilometerstand , staat van onderhoud en plaat/lakwerk ,
Maar een originele in goede staat kan , let op kan geld opbrengen

  • *****
3 apr 2017, 20:36
Hee die Bert!
Uhmm.. Is dit een verkapte verkoopadvertentie?  :P

...wat is de waarde?

Dat is moeilijk te beantwoorden want dat hangt sterk af van de vraag en ook het aanbod van andere Katana's op dit moment.
Een andere vraag die wel te beantwoorden valt is: "Wat is de waarde van de Kat voor jou? Of voor welke prijs zou je 'm weg willen doen?
Ik m'n hoofd "gaan" mooie 1100 Katana's voor 3500-4000 euro, en voor duidelijke "renovatieprojecten" denk ik aan rond de 1500 euro. Maar ik kan er evengoed naast zitten, en als er zich geen kopers aandienen is 'ie -vlgs de markt- eigenlijk niks waard..
Beste is denk ik, om zelf even op zoek te gaan naar courante verkoopadvertenties (niet alleen marktplaats.nl) en daarbij ook kijken naar hoelang de advertentie al bestaat.

En w.b. stofhappen.. Dat lot treft vele Katana's en andere klassieke motorfietsen..  :-\
Mijn tijdelijke oplossing is om er een laken overheen te gooien..  ;)
 
Oh.. en verder ook wat George hierboven schreef.
« Laatst bewerkt op: 3 apr 2017, 20:39 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
3 apr 2017, 21:11
Ik denk dat je spijt gaat krijgen als je hem verkoopt ;)
Had toen zelf ook een mooie originele kat verkocht, toch nog steeds een beetje spijt van (ook al reed ik er bijna nooit op)
Denk dat Arnout qua waarde wel goed zit, en volgens mij is die van jou heel netjes toch?
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • **
3 apr 2017, 21:55
Nee Arnout, geen verkapte advertentie... ;)

Mijn motor is best netjes na een goede poetsbeurt....

Ik rij er maar een paar keer per jaar mee en dat is toch best weinig. Mijn daily ride is een MT09 Tracer en daardoor krijgt de kat geen aandacht meer. Maar zoals Peter al zegt krijg ik er misschien wel spijt van. 

Misschien toch maar laten staan dan en wachten totdat ik met pensioen ben en meer tijd heb...

btw..het is lang geleden dat we samen gereden hebben!
Big boys, big toys.

  • *****
4 apr 2017, 20:35
De Kataan rustig in een hoekje laten staan en er slechts af en toe een ritje op maken, lijkt me geen enkel probleem.. Toch? Zolang de stallingsplek maar droog en niet al te koud is, en er wat aandacht is voor onderhoud wanneer dat nodig is voor het behoud.
Ondertussen wordt de Katana dan trws steeds maar meer waard..  8)

btw..het is lang geleden dat we samen gereden hebben!

Da's inderdaad alweer heel wat jaartjes terug.. Hoog tijd voor nieuwe kans, en sowieso ondertussen ook weer 'ns tijd om een nieuwe clubmeeting af te spreken..!
                                        .. . . .  .  .   .

  • No avatar
  • *
28 apr 2019, 21:54
Heb je foto van die katana , misschien heb ik wel interesse