tweede clubritje!

Nieuws:

 

Auteur Topic: tweede clubritje!  (gelezen 11030 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • **
28 aug 2019, 12:54
Ja, ik ben ook weer heelhuids thuisgekomen zonder brandstofproblemen.
Ik vond het een leuk dagje, en Moeke in Rhenen een geslaagde keuze voor de eindhap.

Ja, toen we elkaar even kwijt waren heb ik mijn locatie via Google maps gedeeld, zodat de ontvanger een uur lang mijn locatie kan opvragen, dus ook als me verplaatst zou hebben.
Je kun er van vinden wat je wilt, maar op dat moment vond ik het een handig hulpmiddel.

Nou, ik ga me opmaken voor het Exotentreffen, het is wel op een zaterdag, wat voor veel mensen een onhandige dag is. http://www.exotentreffen.nl/Exotentreffen/Home.html

Arnout, wil jij het evenement in de agenda zetten? Het is dit jaar niet op de Nationale Monumentendag zoals in het verleden, maar op 7 september 2019.

Allemaal bedankt en veel sleutelplezier als dat nodig is  ;D
Hell bent for leather

  • *****
30 aug 2019, 17:09
Ik was gister ook weer heel thuis gekomen, volgende keer moet ik wel ff m'n doorzichtige vizier meenemen ipv alleen die donkere,  ;D
..

Ha.. Ik zat vantevoren nog te twijfelen of ik m'n gebruikelijk mega-rugzak -met reserve vizier in het bovenvak- thuis zou laten i.v.m. de warmte, maar was blij idd toch nog een helder vizier op m'n helm te kunnen zetten toen de duisternis onderweg naar huis inviel.
Trws net online ontdekt dat AGV al een paar jaren een LCD-verduisterend vizier levert, en dat er een nieuw bedrijfje bezig is met het ontwikkeld van een zelfverduisterd systeem. De startup ervan is echter gecancelled..  :-\

..
Ik vond het een leuk dagje, en Moeke in Rhenen een geslaagde keuze voor de eindhap.
..

Yep, Moeke leek me het uitproberen waard. Nooit eerder geweest, maar online zag het eruit als een mooie eetplek.

..
Arnout, wil jij het evenement in de agenda zetten? Het is dit jaar niet op de Nationale Monumentendag zoals in het verleden, maar op 7 september 2019.
..

Inmiddels geplaatst.  ;)

Btw.. Ik ben zelf meestal te lui/verstrooid om foto's te maken tijdens een motoruitstapje. Maar als er mensen zijn die wèl die moeite hebben genomen, dan zou het natuurlijk leuk zijn als zij de fraaiste kiekjes uit hun productie hier willen plaatsen.  [yes]
                                        .. . . .  .  .   .