eerste clubritje 2019

Nieuws:

 

Auteur Topic: eerste clubritje 2019  (gelezen 11703 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • *****
31 mrt 2019, 20:53
Hoe zitten we de 28e? dag na koningsdag volgens mij.

Beschikbaar w.m.b.  [tu]
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
14 apr 2019, 23:55
Right.. Inmiddels zijn er ondertussen alweer 2 weken verstreken zonder verdere berichtgevingen (met af- dan wel aanmeldingen) en is het wellicht handig om eens de balans op te gaan maken.
Met zonder bezwaren of verplichtingen anderszins w.b. 28 april lijkt deze dag algemeen beschikbaar om def. ingepland te worden voor een meet&ride (clubritje).
De weersvooruitzichten (voorzover die nu al zekerheid kunnen bieden) lijken iig gunstig. En een volgende stap is dan het uitstippelen van een rit incl. gunstige start- en stopplekken.  [yes]
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
15 apr 2019, 09:59
De 28e is voor mij prima.
Mn fietsenwinkeltje in 020 heeft een koffievoorziening en kan als startpunt functioneren...
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
15 apr 2019, 14:15
De 28e is voor mij prima.
Mn fietsenwinkeltje in 020 heeft een koffievoorziening en kan als startpunt functioneren...

Goed idee!
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
15 apr 2019, 18:14
Okeedan!
@peterrr, had jij ondertussen al iets voor een route bedacht? Desnoods anders als basis hiervoor een eerdere rit uit de kast trekken, en die bewerken met o.a. een viapunt in de Helmholzstrasse.
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
18 apr 2019, 08:27
Het weekend van de 21e zijn vrouw en dochter jarig. Dan mag ik de catering doen denk ik.
Het weekend daarna begint mn vakantie.
:( jammer maar helaas
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • *****
18 apr 2019, 11:37
Okeedan!
@peterrr, had jij ondertussen al iets voor een route bedacht? Desnoods anders als basis hiervoor een eerdere rit uit de kast trekken, en die bewerken met o.a. een viapunt in de Helmholzstrasse.


Ik moet nog ff kijken voor een route, zal Danny wel ff bellen, misschien dat we iets kunnen combineren van ritjes die we beide regelmatig rijden als we alleen rijden.
Had het afgelopen tijd wat druk met andere dingen.
Zal er zsm mee aan de gang gaan. [tu]
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
18 apr 2019, 18:27
Het weekend van de 21e zijn vrouw en dochter jarig. Dan mag ik de catering doen denk ik.
Het weekend daarna begint mn vakantie.
:( jammer maar helaas

Tja, je had idd al aangegeven dat je niet zou kunnen..  :(
Het lijkt onmogelijk om een dag te vinden waarop er niemand jarig is, zelf op vak. gaat, moet werken, naar een concert wil, moet klussen, oppassen, of wat al dan niet.. èn het weer ook nog voldoende aantrekkelijk is om een ritje te maken :-\

Ik moet nog ff kijken voor een route, zal Danny wel ff bellen, misschien dat we iets kunnen combineren van ritjes die we beide regelmatig rijden als we alleen rijden.
..

Als je wellicht gps bestanden van vorige ritten in NH niet meer op schijf hebt maar evt. wel wil gebruiken, dan kan ik het e.e.a. opzoeken en doormailen? De eerdere vertaalslag-trubbels w.b. Garmin-formaat vs. andere GPS-kastjes zijn dan daarbij wrs nog wel een mogelijke belemmering.
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
24 apr 2019, 21:10
Tja, dat weer kan ook zomaar omslaan...
De oude gps-machiene is inmiddels voorzien van een update en de koppeling van de kat is gefixed dus ben er klaar voor.
Het ritje van Adam naar Hoorn of medemblik langs de ijselmeeerdijk is altijd leuk om te doen.
Dat stuk in Noord Holland van Hoorn->alkmaar wat Peterrr en ik laatst hebben gereden toen we naar de Nico Bakkert Show gingen is ook een aanrader...
GSX1100SZ/F/R.... HYBRID.

  • *****
25 apr 2019, 19:39
Als het goed is, zit er bij deze post een bestand met een route.
De route begint ongeveer bij Motorsloop Roukama in Westknollendam, dus ik hoop dat Daan nog een leuk stukkie weet om binnendoor van Diemen, naar knollendam te komen, dan pikken we vanaf daar de route op.
Het gaat van knollendam binnendoor naar Hoorn, dan kunnen we eventueel ff een bakkie doen, en daarna pikken we de westfriese omringdijk op, en eindigen voor de 2e keer in Hoorn.

Tussentijds wijzigen of naar een andere richting op voor een ander eindpunt is allemaal mogelijk nog.

Hoop dat het weer een beetje meezit [winky]
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
25 apr 2019, 19:40
potjandorie, route kon er niet bij, ik mail ze ff naar jullie.
Als er meer mensen mee willen, hoor ik dat graag en mail ik de route eventjes door [yes] [yes] [yes]
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
26 apr 2019, 00:35
potjandorie, route kon er niet bij, ik mail ze ff naar jullie.

Bijlage opladen niet gelukt? Krijg je een foutmelding of gebeurt er gewoon niks?
Ik zal anders een aangepaste route-versie (start Helmholzstraat + route 1 + route 2) hier proberen te plaatsen die ik ook al heb gemaild. Die versie moet trws nog wel verder opgeschoond en gecheckt worden. Mijn .gpx-baksels kun je echter doorgaans maar moeilijk openen.

Het weerplaatje ziet er helaas momenteel nog niet bijster goed uit.  :-\ Hopelijk verandert dat nog.
Desondanks toch alvast een starttijdstip prikken? (Op z'n vroegst) 12:00h?

[edit]De eerder bijgevoegde bestanden weer weggehaald na seintje van Peterrr dat route deel 2 tóch in de juiste rijrichting was..[/edit]
« Laatst bewerkt op: 26 apr 2019, 10:47 door arnout »
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
26 apr 2019, 19:03
Goed.. Heb route 2 weer in de bedoelde rijrichting gezet en verder geschrapt geoptimaliseerd w.b. aantal viapunten (51 stuks). Zelfs met instelling "fast" of "quick" zou je dan toch de route over de juiste binnenweggetjes geleid worden. Althans vlgs mijn route-editor.  ::) Moet dit nog effe uittesten in m'n eigen GPS-kastje.
Heb ook net nieuwe kaarten "gevonden" en geïnstalleerd.
Zin an.. [yes] Alleen zie ik het met het weer nu niet direct beter worden..  :-X
Is uitwijken naar werkdag ma./di/wo. anders een denkbare optie?
                                        .. . . .  .  .   .

  • *****
27 apr 2019, 09:29
Zo, ik heb deze routes ook nog ff extra in m'n navigatie gezet, dan hebben we alles het zelfde.

Ik heb er ook zin in! maar zie ook dat het weer nog niet geweldig gaat worden.

Uitwijken naar een door de weekse dag is komende week voor mij wat lastig, volgende week misschien wel.

Morgen ff aan kijken hoe het is
GSX1100S, GSX1100S, XN85 TURBO, GSX750S3 POPUP SPECIAL

  • *****
28 apr 2019, 09:58
Ook al gecommuniceerd per email:
De weersverwachtingen zijn er ondertussen helaas niet op verbeterd, dus ik zeg skip!
                                        .. . . .  .  .   .