Ik zou zeker ook de drie sleepcontacten in de draaischijf aan het motortje nakijken. ik heb mijn reserve popup motor even opengemaakt en er zitten drie verende koperen sleepcontacten in die op een messing schijf doorverbonden zijn. De middelste staat altijd in verbinding met de schijf, de andere twee worden verbroken door een hap uit de schijf waardoor de motor stopt, 1x voor pop-up stop en 1x voor pop-down stop. Gebruik wat dun vet om slijiage en roest tegen te gaan.
Van wat ik lees in diverse discussies is dat de control unit toch vaak de boosdoener is. Omdat het echt een black box is, waarvan niemand weet hoe hij werkt, is het ook lastig storingzoeken.
De foto is trouwens gemaakt van 1 relais in een doosje, kennelijk moeten er dus twee stuks van gemaakt worden.
Als ik het schema goed bekijk, zou ik zeggen dat de stroom van de koplamp niet door de relais loopt, dus de contacten hoeven alleen de stroom door het motortje te schakelen. Een 12 Volt printrelais met 1 wisselcontact is lekker klein. Wel waterdichte uitvoering als het kan.