Nationaal Veteranen Treffen Woerden 22 september 2018

Nieuws:

 

Auteur Topic: Nationaal Veteranen Treffen Woerden 22 september 2018  (gelezen 2769 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

  • ****
22 mrt 2018, 22:01
Het is nog ver weg, maar toch maar vast in de agenda zetten. Hopelijk heb ik dit jaar meer tijd en hoef ik niet weg op het moment dat het eigenlijk net begint.
https://www.nationaalveteraantreffen.com/
« Laatst bewerkt op: 10 sep 2018, 16:21 door arnout »
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • *****
23 mrt 2018, 17:51
Toegevoegd aan kalender!  ;)
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
24 mrt 2018, 14:33
Kom dat weekend net terug van vakantie  in Frankrijk  , jammer

  • *****
18 sep 2018, 14:49
Right.. Hoewel aangekondigd op de kalender lijkt het NVT toch wat ongemerkt nader bij te sluipen. Ik heb zelf hiervoor nog geen harde plannen, maar als het goede weer van afgelopen dagen nog even aanhoudt t/m za. dan neem ik mogelijk nog een kijkje in Woerden. De weersverwachtingen geven echter op dit moment vanaf vrijdag nattigheid aan..  :-\
                                        .. . . .  .  .   .

  • ****
18 sep 2018, 22:42
Het weer zal inderdaad mogelijk roet in het eten kunnen gooien. Hopelijk valt het mee. Indien droog ga ik.
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • ****
23 sep 2018, 11:57
De weersverwachting voor de 22e zag er die morgen nog goed uit. De buien trekken naar het oosten weg en daarna tot de avond droog, op misschien een verdwaald buitje na dan. Nou toen ik na een mooi ritje door het groene hart om 10 uur in Woerden aankwam viel net dat ene verdwaalde buitje. Daarna ging de zon schijnen en was er veel moois te aanschouwen (want ik was met de Klap-Katana  ;D ) Een uurtje later diende een tweede bui zich aan, vergezeld van onweer en behoorlijk geplens. Hum,  :o toch eens even op de buienradart kijken..... :o [tdown]
Enfin, doordat de verwachting totaal niet klopte waren er nog vrij veel bezoekers, en was er dus genoeg te zien. Om 3 uur maar vertrokken. Dit omdat het niet meer droog zou worden en er dus waarschijnlijk nauwelijks nieuwe deelnemers te verwachten zouden zijn. En omdat wachten tot het droog zou worden wel erg lang zou duren. Getest of het leren pak inmiddels wel waterdicht was geworden, en het fijne rood van het leer niet meer afgeeft. Eh, nee het is nog steeds niet waterdicht en het rood geeft prima af. Net als ik zullen er heel wat personen zonder regenpak zijn vertrokken, en die zullen alle weerprofeten hebben uitgemaakt voor van alles wat mooi en lelijk is. Vooral de lelijke dingen denk ik.
Bijgaand de vele foto's die ik maakte:
https://photos.app.goo.gl/kYiAdAHw2psxqMR29
GSX750S, GSX750SF, GSX750ES , RF900R, GSX1200_
Inazuma, GSX 750 F "teapot".

  • *****
23 sep 2018, 14:44
Wow.. Mooie foto's weer!  [tu]
Tja.. Omdat ik wat later in de startblokken stond, zag ik de wolken op buienradar dus wèl steeds meer oprukken. In het begin nog alleen rond Rttrdm, maar had er eigenlijk weinig trek in om de Kat de nattigheid in te duwen. En ben dus thuis gebleven..  :-[
Gelukkig was de eerdere weersvoorspelling dus zodanig dat dit vroegkomers niet heeft afgeschrikt en het evenement daardoor niet in het water is gevallen.
Hoedanook was er dankzij dit weer -zo te zien- wel meer plek om de klapkat op het middenterrein neer te kunnen zetten zonder je door motormensenmassa's te hoeven wringen, wat op zich wel prettig zal zijn geweest.
                                        .. . . .  .  .   .

  • ***
23 sep 2018, 16:38
Prachtige foto,s gemaakt